می‌توانیم یک دهم قیمت مخابرات سرویس بدهیم

محمدحسن شانه‌ساززاده در گردهمایی سالیانه گروه شرکت‌های شاتل در سال ۱۳۹۴ افزود: توسعه شبکه فیبر کشور در سال گذشته کلید خورد و توسعه شبکه فیبر جزو الزامات پروانه‌ای شرکت‌های اینترنتی است.

وی با اشاره به گلایه‌ها بر سر سرویس ندادن شاتل در استان تهران گفت: پر بودن مراکز مخابراتی و ممکن نبودن ارایه سرویس به متقاضیان این ذهنیت را ایجاد کرده که شاتل به اندازه کافی شبکه خود را توسعه نداده است، درحالی‌که مشکل در جای دیگری است و به دلیل محدودیت امکانات مخابراتی توسعه شاتل متوقف شده است.

شانه‌ساززاده افزود: درحال حاضر در تهران نزدیک به ۲۰۰ هزار نفر و در سایر استان‌ها بیش از ۴۰۰ هزار نفر در صف فروش سرویس اینترنت پرسرعت شاتل قرار دارند.

مدیرعامل گروه شرکت‌های شاتل هم از افزایش در دسترس بودن شبکه اینترنت شاتل به ۹۷٫۶ درصد خبر داد و گفت: بخش عمده‌ای از اختلالات خارج از شبکه شاتل و به شبکه مخابراتی کشور بازمی‌گردد.

احمد نخجوانی افزود: یکی از کارهای روزمره شاتل سرویس‌دهی به بیش از ۷۰۰ هزار مشتری در سراسر کشور است و در همین راستا برای سال ۱۳۹۴ راهبری نظام برنامه‌ریزی را ادامه خواهیم داد.

وی از بازنگری در شاخص‌های استراتژیک شاتل خبر داد و گفت: بدین ترتیب در سال ۱۳۹۴ با کیفیت متفاوتی ارایه سرویس‌ها و پشتیبانی را پیش می‌بریم.

مدیرعامل گروه شرکت‌های شاتل با اشاره به رشد سه برابری ظرفیت شبکه و پهنای باند شاتل در سراسر کشور از شهریور سال ۱۳۹۲ گفت: این میزان رشد نیازمند توسعه بستر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری است و در همین راستا تجهیزات موردنیاز را در استان‌های بزرگ کشور با هدف ارایه سرویس بهتر و ترافیک ارزان‌تر راه‌اندازی کردیم.

وی از راه‌اندازی و عرضه سرویس اینترنت پرسرعت (ADSL) شاتل در شش شهر جدید در سال گذشته خبر داد و گفت: بدین ترتیب تعداد شهرهای تحت پوشش خدمات اینترنت پرسرعت شاتل به ۱۲۵ شهر افزایش یافته است.

اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران – آفاوا