عدم توسعه اپلیکیشن‌های کاربردی، اصلی ترین مشکل آیپد پرو برای فروش

آیپد پرو اپل

اصلی‌ترین شعار تبلیغاتی اپل برای فروش آیپد پرو روی نرم‌افزار‌های حرفه‌ای و اپلیکیشن‌های کاربردی بنیان نهاده شده است. اما توسعه‌دهندگانِ اپلیکیشن‌های کاربردی و حرفه‌ای، آیپد پرو را نه به عنوان یک پلتفرم جدید، بلکه یک معادله‌ی مجهول و حل نشده می‌بینند” از این‌رو هسته‌ی بازاریابی اپل برای آیپد پرو با مشکلاتی دست به گریبان است که باید راه حل آن را در اپ استور جستجو کرد. با زومیت همراه باشید.

اخبار – زومیت – زومیت