اشتباهات رایج در بازاریابی مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی

اشتباهات رایج در بازاریابی مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی

فراگیری استفاده از شبکه‌های اجتماعی در بین کاربران موضوعی نیست که بتوان آن را به سادگی نادیده گرفت و از کنار آن بی‌تفاوت عبور کرد. کمپانی‌های کوچک و بزرگ در سراسر دنیا نیز از اهمیت بسترهای جدید تبلیغاتی خبر دارند و سبک جدیدی از بازاریابی را مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی در این دنیای بی‌پایان به راه‌ انداخته‌اند. اما بسیاری از آنها هنوز دست به اشتباهات آزاردهنده‌ا‌ی می‌زنند.

اخبار – زومیت – زومیت